NieuwsEvenementen

Evenementen

Hieronder vind je een overzicht van aankomende evenementen.

Zet alvast in je agenda: onze contactdag op 2 november!20231007contactdag010

Gratis toegang voor iedereen met huidkanker of als je huidkanker gehad hebt, of als je naaste ben van iemand met huidkanker.

Ben je zorgverlener, dan ben je ook welkom!

Locatie: Heirloom – Venues of Utrecht, Korte Nieuwstraat 6 – 8 Utrecht

Aanmelden: https://www.hukas.nl/aanmelden-contactdag

Massage & Complementair Vakbeurs 19 en 20 april 2024

HUKAs is aanwezig bij het evenement voor therapeuten.  Zaterdag 20 april geven Sven van Egmond en Cynthia van Amerongen, beiden arts in opleiding tot dermatoloog in het Erasmus Medisch Centrum, een workshop "Alert op verdachte plekjes bij je cliënt". Inschrijvingen zijn nog open: https://soonerevents.nl/bezoekers/tickets/Hier vind je meer informatie over de workshop.

Vrijwilligers van HUKAs kunnen ook spreken op jouw evenement. Lijkt dit je interessant? Neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op 13 april van 14.00-16.00 uur in Den Bosch bij de tramkade (exacte locatie volgt na inschrijving)

Wil jij graag in contact komen met lotgenoten?

HUKAs organiseert een informele bijeenkomst voor iedereen met huidkanker. Je kunt onder het genot van een drankje ervaringen delen.

HUKAs vrijwilligers zullen ook aanwezig zijn. Onze ervaringsdeskundige Kim Hendriksen staat klaar voor ondersteuning en vragen. Ook onze huidtherapeute Kim Verschuren - van Ooijen is aanwezig voor advies!

in zalencentrum De Dijk, Kerkstraat 6 te Pannerden van 20.00 uur tot 22.00 uur.